Voor onze deelnemers…

Nog zes weken en dan is het zover: de deuren van ateliers en expositieruimtes gaan open voor Kunstlijn Haarlem 2017. Achter de schermen wordt al hard gewerkt aan groepstentoonstellingen, speciale openingen en ludieke presentaties.

Kunstlijn Haarlem helpt deelnemende kunstenaars om hun zichtbaarheid te vergroten. Niet alleen op onze nieuwe website, maar ook door de samenwerking met o.a. Haerlems Bodem en Haarlemse stadsglossy. Samen publiceren we over onze deelnemers, galeries, exposities en nieuwe ontwikkelingen in de Haarlemse kunstwereld.

Centrale expositie in Kunst centrum Haarlem

De centrale tentoonstelling van de Kunstlijn vindt dit jaar plaats in het Kunst centrum Haarlem aan de Gedempte Oude Gracht 117-121 van 28 oktober tot en met 18 november. Het wordt een tentoonstelling met miniatuurwerk van de deelnemers aan het Kunstlijn-weekeinde. Miniatuurwerk is een kunstwerk van klein formaat, dat een goede en realistische weergave is van het oorspronkelijke werk. Voor meer informatie verwijzen we onze deelnemers graag naar de pagina CENTRALE EXPOSITIE op onze website.

Kunstlijn in de schijnwerpers!

De Haarlemse stadsglossy brengt circa twee weken voor het Kunstlijn-weekeinde een unieke Kunstlijn-special uit, boordevol met artikelen, weetjes, interviews en de highlights van de Kunstlijn. De special wordt in een handzaam A5-formaat uitgebracht en in een oplage van 10.000 stuks verspreid via de gebruikelijke kanalen van HRLM en een aantal centraal gelegen Kunstlijn-locaties (Kunst centrum Haarlem, VVV, Kloostergangen, De Vishal etc.).

In deze special kan een advertentie, een Kunstlijntje, worden geplaatst

De tarieven zijn als volgt:

  • 1/4 pagina €   95 excl. BTW (formaat   68 x 110 mm (bxh), tekst maximaal 50 woorden, 1 afbeelding + 1 logo)
  • 1/2 pagina € 195 excl. BTW (formaat 136 x 110 mm (bxh), tekst maximaal 100 woorden, 2 afbeeldingen + 1 logo)
  • 1/1 pagina € 395 excl. BTW (formaat 136 x 220 mm (bxh), tekst maximaal 250 woorden, 3 afbeeldingen + 1 logo)

Advertentie

Afbeeldingen en logo dienen te worden aangeleverd als JPG of PDF-bestand van minimaal 300 dpi. Indien een advertentie kant en klaar wordt aangeleverd moet eveneens rekening worden gehouden met bovengenoemde afmetingen en moet het bestand digitaal (JPG of PDF) worden aangeleverd op drukkwaliteit (minimaal 300 dpi).

Reserveer de advertentie op tijd bij info@kunstlijnhaarlem.nl!

Deadline voor het aanleveren van materiaal is donderdag 5 oktober.

Haarlems Dagblad en Haarlem Marketing

Ook onze vertrouwde mediapartner Haarlems Dagblad is nog steeds in beeld. Anders dan voorheen wordt er dit jaar geen aparte Kunstlijn-bijlage uitgebracht, maar wordt in de dagkrant van woensdag 1 november een speciaal Kunstlijn-katern opgenomen met daarin onder meer de vertrouwde plattegrond. De krant is verkrijgbaar via de gebruikelijke verkooppunten van het Haarlems Dagblad (er worden dus geen losse exemplaren verspreid via Kunst centrum Haarlem!).

Oproep aan iedereen: Koop het Haarlems Dagblad van 1 november!

Ook Haarlem Marketing gaat weer zijn best doen voor de Kunstlijn: naast alle online aankondigingen die zij al voor de Kunstlijn doen, prijkt de Kunstlijn dit jaar van 24 tot en met 30 oktober ook op de MUPI’s, verlichte reclamezuilen op 53 locaties in Haarlem. Daarnaast wordt de Kunstlijn een maand voorafgaande aan het weekeinde aangekondigd op de welkomstborden, die op verschillende plekken staan bij binnenkomst van de stad.

Zoals je ziet, zetten we ook dit jaar weer alles op alles om zoveel mogelijk bezoekers op de been te krijgen tijdens de Kunstlijn.

Opening Kunstlijn Haarlem

De opening van het Kunstlijn weekeinde is dit jaar in de Sociëteit Vereeniging om 20.00 uur. We komen daar nog uitgebreid op terug via onze website en facebookpagina.